Pages

Tuesday, April 9, 2013

NutriFeron Shaklee

Penemuan terhebat dalam bidang immunologi

Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954.

Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semula jadi di dunia (Nutriferon). Beliau telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak daripada 4 tumbuhan iaitu; biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formula yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Nutriferon adalah formula Eksklusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai2 biasa. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee.

Dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit he[atitis, kanser, hydrophobia (penyakit anjing gila), herpes, HIV dan lain-lain. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita daripada jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit.

Manfaat utama:

  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan  bahawa interferon mampun meransang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh virus dan kuman; T-Cells, B-Cells dan makrofag
  • melawan kanser dan Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang dan mengaktifkan immunoglobin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain daripada itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi
  • melindungi influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza. 
  • Meringankan stres dan kelesuan- meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk
  • Melambatkan penuaan- Formula Unik Nutriferon meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru, sel2 menjadi sihat. 
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C - Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C.
  • Mempertingkas kesihatan di kala menopaus- Hipertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik
  • Mempertingkat PMS - terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing. 

 ___________________________________________________________

4 Ekstrak Tumbuhan



Biji labu    
  • Merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh. 
  • Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser




Biji Palntago Asiatica

  • Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun 









Honeysuckle Jepun

  • Menentang pencerobohan virus dan kuman








Bunga Safflower

  •  Menghasil dan memperkuat keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman








Dapatkan Nutriferon anda hari ini dengan harga PROMOSI





-------------------------------------------------
Ummu Ainan
Shaklee ID 867161
0133570906
COD AREA USJ






No comments:

Post a Comment