Testimoni: Dermoid Cyst Kecut dengan GLA Complex

Tajukkkkk... Macam GLA tu je yang buat Cyst tu kecut... Hehehe apa-apapun

GLA sebagai ikhtiar. Penyembuh yang buat kecut tu semua kerja Allah.. 

Kita berusaha Allah tentukan.. Betul tak?

Semalam tiba-tiba terbayang seorang kawan ni... Tup-tup dia pm bagitahu Cyst yang pada mulanya 7cm dah mengecut kepada 5cm.. 2cm dah kecil.. Siapa sangkakan.. Hanya amalkan GLA Complex 2 bulan. 

Masalah-masalah kewanitaan ni banyak berkait dengan hormon. Jadi GLA complex bantu mengawal atur semula hormon.. 

Ada yang bertahun tak period akhirnya period kembali (yang ni bukan kes menopous, muda lagi dan nak anak) 

Ada yang darah haid berketul-ketul keluar.. Yang ni tak tahulah sebab apa.. Rahim tengah dicuci agaknya.. 

Ada yang period tak henti-henti bila ambil
GLA stop terus darah tu.. Pendek kata macam-macam dah saya jumpa.. 

Ok, tengok dulu testimoni ni ye; 

        Dermoid Cyst 7cm ---> 5cm

 Suplemen untukmu wanita; GLA COMPLEX. 

Itu sahaja coretan hari ini.. Sharing is caring.. Anugerah yang tidak ternilai terhadap insan-insan di luar sana apabila diri ini dapat membantu mengubah taraf kesihatan dan taraf kehidupan mereka.. 

-------
Nak order? 
Tuan Nurul Ain binti Tuan Ismail
Shaklee ID 867161

You Might Also Like

0 comments