Pages

Friday, August 29, 2014

5 Sebab Anda Perlukan GLA Complex Shaklee

GLA Complex juga dikenali sebagai EPO Shaklee tetapi ia bukan diekstrak daripada Evening Primrose Oil tetapi diekstrak daripada minyak Borage yang kaya dengan Asid Gamma Linolenik  dan Asid Linoleik, minyak bunga matahari dan juga Vitamin E.

Kelebihan GLA Complex bukan sahaja sesuai untuk kaum wanita, malah juga sesuai untuk kaum lelaki dan kanak-kanak.

  •  GLA Complex membantu membetulkan kitaran haid wanita
5 sebab kenapa anda perlu mendapatkan GLA Complex ialah:

  1.  Membantu meningkatkan kesuburan dan membantu anda yang ingin hamil di mana Asid Gamma Linolenik ini membantu anda menghasilkan cecair yang subur dan berkualiti (Egg White Cervical Mucus). Cecair mukus yang subur ini membantu memudahkan pergerakan Sperma ke tiub Fallopio Uterus untuk disenyawakan. Selain itu, mukus ini membantu sperma untuk hidup sehingga 5 hari di dalam rahim wanita. 
  2.  Mengurangkan kekejangan sewaktu PMS. Kajian menunjukkan senggugut berlaku kerana wanita kekurangan asid lemak penting di dalam badan iaitu Asid Gamma Linolenik ini. Pengambilan GLA Complex bersama dengan Ostematrix Shaklee melegakan simptom PMS.
  3. Gabungan Vitamin E di dalam GLA ini membantu menghasilkan kulit yang cantik. lembab, dan berseri.
  4. GLA Complex menggalakkan kesihatan jantung kerana GLA merupakan Omega-6 yang membantu mengurangkan paras kolesterol yang tidak baik di dalam badan. GLA Complex lebih bagus diambil bersama Omega Guard Shaklee untuk menstabilkan kesihatan dan denyutan jantung. 
  5. Membantu anda kelihatan muda dan melambatkan proses penuaan kerana GLA membantu menghasilkan Prostaglandin iaitu mengawalatur hormon Estrogen mahupun Testosteron supaya sentiasa dalam keadaan stabil. 
NAK AWET MUDA, AMALKAN GLA COMPLEX HARI INI


 Hubungi saya,
Ummu Ainan (Tuan Nurul Ain binti Tuan Ismail)
0133570906
Kawasan COD USJ


No comments:

Post a Comment