Gastrik?

Sebut pasal gastrik sebenarnya UA baru je lega daripada sakit perut.


Sakit tak sakit gitu rasa tak selesa. Nak berdiri tegak tak boleh. Lepas tu rasa perut berangin sampai sakit ke bahagian pinggang. Pedih ulu hatipun ye. Lepas tu terfikir lagi 'ke nak period?' Haha perasaan nak periodpun tak tahu sebab kali ni paling lama UA belum period selepas bersalin.. Lupa habis, jadi bila sakit kaitkan jelah hehe.

Perasaan tu macam perut kembung.. Tapi kembung tu sampai tak boleh tegak badanke.. Ok, nak tanya siapalah ni.. Haaaa UA pun carilah individu yang pernah alami gastrik sebelum ni. 

Gastrik ke perasaan macam ni? Katanya yelah tu.. Hohoho.. Patutlah.. 

Siang tadi telan Peppermint macam tak jalan.. Telan alfalfapun tak jalan. Kalau betullah gastrik memang kena telan Ostematrixlah. Sebab apa yang UA alami ni bukan kembung biasa, tapi 'sekok perut' orang Besut kata hehe. 

Kalau gastrik, ubat gastriknya ialah Magnesium Trisilicate. Cuba cari produk Shaklee apa yang ada Magnesium?

Jeng jeng jeng.. 

Tu dia Magnesium dalam Ostematrix


UA telanlah 4 biji. Alhamdulillah amaaazing.... Boleh perlahan2 berdiri tegak dan angin keluar bertalu-talu.. Hilang dah 'sekok'.. Syukurnya nikmat kesihatan ni. 

Kalau angin biasa dan nak hilangkan kembung biasanya kalau ambil Peppermint dan Alfalfa dah ok.. 

*sakit juga ke UA? Kata makab vitamin banyak.. Doktor yang rawat pesakitpun boleh sakit, inikan pula UA yang hanya si penjual Vitamin hehehehe.. 

*lepas ni nak jadi tokey Ummu Ainan Couture pulak.. Lagilah kena jaga kesihatan. 

**SIHAT ITU MAHAL. Cubalah sakit, banyak benda tak boleh buat, rugiiii... 

*mencegah lebih baik. 

----
Si Penjual Shaklee
Ummu Ainan

You Might Also Like

0 comments