Pages

Wednesday, September 3, 2014

ANJALKAN PAYUDARA DAN PUNGGUNG

Tajuk hari ni.. Hahaha Anjalkan payudara dan punggung gitu. Ok, sebelum gelak agak-agak kalian kaum wanita memang tercari-carikan produk ni? hehehe haaa malu-malu pula betullah tu. Ok UA kecil-kecil dulu selalu juga dengar orang dewasa berbual-bual pasal macam mana cara nak anjalkan payudara dan punggung ni, tapi UA tak faham, yelah nak buat apa bukan cantikpun.


Sekarang dah faham kenapa ia salah satu produk Hot yang menjadi rebutan para wanita. Kenapa? Sebab pertama wanita akan berkahwin, mengandung dan melahirkan anak. Rata-rata kita dengar wanita yang tidak mahu menyusukan anak hanya kerana takut payudara kendur dan melorot. Salah tu. Payudara jatuh atau melorot bukan kerana menyusukan anak tetapi kerana faktor graviti iaitu perubahan semasa hamil, peyudara semakin membesar dan faktor graviti menyebabkan payudara jatuh atau melorot lebih daripada biasa. Jadi lepas ni tak perlu risau lagi menyusukan anak-anak ye.


Tapiiii.. Kebiasaannya ibu-ibu yang menyusukan anak akan dapati payudara tidak anjal lagi terutama apabila payudara dikosongkan. Betul tak? Kosong sekosong-kosongnya. Shaklee ada produk untuk anjalkan payudara dan punggung ini, jadi ibu-ibu tak perlu risau lagi. Apakah produknya?
Shaklee Collagen Powder (SCP). Kolagen di dalam SCP ini menggalakkan pertambahan kolagen di dalam badan iaitu bertindak untuk menganjalkan kembali bahagian-bahagian badan yang sudah tidak anjal terutama payudara dan punggung. Dalam masa sama amalkan senaman khas untuk menganjalkan payudara dan punggung ini.


Kesannya bukan sahaja pada keanjalan payudara dan punggung malah lebih daripada itu, SCP bertindak ke atas kulit, mencantikkan kulit, melegakan sakit-sakit sendi, melembabkan kulit, megurangkan kedutan. Bonus, kepada ibu-ibu yang menyusukan anak, pengambilan SCP ini akan meningkatkan lagi penghasilan susu ibu. Tiada lagi lorotan ke bawah ye.


Selain itu, SCP membantu mengurangkan parut dan stretch mark akibat mengandung malah membantu meningkatkan semula keremajaan kulit wanita, menambahkan seri wajah menjadikan wanita bertambah muda.


Kita tengok apa kata testimoni kita ni





Lihat pula kelebihan Shaklee Collagen Powder ni





Akhir kata, layan Video untuk senaman punggung ni. Kita ambil suplemen bersama-sama dengan senaman i.Allah sangat membantu.








September 2014 ini Promosi Kolagen BELI 6 kotak dapat 7 kotak. Haaa masa nilah nak anjalkan payudara dan punggung. Beli set promo ni satu set untuk makan 5 bulan.


Order dengan saya,
Ummu Ainan (Tuan Nurul Ain binti Tuan Ismail)
0133570906

1 comment: