Pages

Wednesday, October 1, 2014

Legakan Chicken Pox.

          


Anak-anak UA kena Chicken Pox ni. Tapi Ainan yang sulung kena dulu. Lepas dia kering sepenuhnya dan dah sembuh Widad dan Nisa' pula kena hehehe.. 


Kalau anak-anak tuan puan hadapinya sekarang, UA ada tips untuk legakan anak-anak tu. Kalau tuan puan sendiri yang kena juga boleh ikut tips ni. 

UA tidak tahu cara tradisional jadi UA bagi tips modenlah ye, guna Shaklee. 

    

Basic H2 ni penting untuk digunakan buat mandi. Jangan terkejut ye, UA memang mandikan anak-anak dengan ni ambil macam guna shower gel tu.. Haa sapu satu badan. Basic H membantu dalam proses mengeringkan dengan lebih cepat. Jadi bila anak-anak mandi tak adalah rasa melekit atau basah. 

             

                

Kemudian selepas mandi sapulah Herbal Blend ni ye. Di dalam Herbal Blend ada herba yang bertindak seperti antiseptik dan antibakteria. Jadi bila sapu pada Chincken Pox tu tak adalah gatal sangat nanti. Cepat keringpun ya dan tidak berparut nanti. Dah terbukti untuk Ainan ye tuan puan. 




Akhir sekali, Omega Guard untuk anti radang. Biasalah Chicken Pox ni panas dan gatal-gatal badan. Makan Omega Guard untuk kurangkan keradangan.


3 benda ni juga sesuai jika anak tuan puan alami eczema yang teruk, atau kelopak garam atau apa-apa sahaja berkaitan radang kulit. 

Itu sahaja. Kalau tuan puan ada soalan boleh WA UA di: 

Tuan Nurul Ain 
Shaklee USJ, TTDI Shah Alam, Stadium Melawati Shah Alam

No comments:

Post a Comment