Pages

Sunday, October 5, 2014

Serum Rambut (Nourishing Scalp Treatment)


Hari ni hari pertama UA cuba serum ni. Serius memang best, sejuk je bila apply di kepala. 

Serum Prosante khas untuk menangani masalah keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat sekaligus membuatkan rambut sihat bersinar. 

Ok jom study pasal Serum Prosante ni. 

Nourishing scalp treatment terdiri daripada gabungan 10 vitamin, mineral dan herba menyuburkan kulit kepala dan rambut. 

• memberi tenaga kepada folikel rambut. Swertia dan ginseng merangsang dengan lembut peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk bebuli rambut. 

• Panthenol menguat dan melembutkan rambut. Membuatkan rambut bersinar. 

• Minyak daun pokok teh menyokong kebolehan semulajadi kulit kepala mengelak folikel rambut daripada tersumbat. Antioksidan; Superoxide Dismutase (SOD), dan Ekstrak teh hijau (Ekstrak daun Camellia Sinensis); melindungi daripada stres persekitaran, pencemaran, menjadikan kulit kepala rasa selesa. 

• Mengurangkan penampilan berminyak dan menggelupas dengan Zinc PCA, Vitamin B6, dan Saw Palmetto (Ekstrak buah Serenoa Serrulata)

• Melegakan iritasi (Ekstrak Teh Hijau Camellia Sinensis), Dipotassium Glycyrrhizate melegakan iritasi persekitaran dan menyokong keseimbangan semulajadi minyak dan kelembapan. Metabolisme kulit kepala seterusnya disokong oleh mineral kulit yang penting termasuk kuprum, Zinc dan Manganese. 

Nourishing Scalp Treatment terbukti mengurangkan rambut gugur sewaktu bersikat dan menggalakkan ketebalan semulajadi dan kuat apabila dipakai. 

Formula tanpa bilasan ini sesuai digunakan setiap hari bagi manfaat segera dengan hasil yang meningkat.

Diserap dengan segera dan tidak berminyak.

Bersih, bauan botani (tiada haruman tambahan) 

PH yang seimbang, sesuai untuk semua jenis rambut. 

Cara guna: titis lebih kurang 20 titis ke atas kulit kepala dan urut kulit kepala dengan hujung jari. Anda dapat terus merasa kesegarannya. 

Bertukarlah kepada Prosante' Nourishing Scalp Treatment. 



Ummu Ainan menulis....


Tuan Nurul Ain 

No comments:

Post a Comment