Pages

Thursday, August 20, 2015

ISTERI SI BURUK RUPA DISAMAN SUAMI SENDIRI

 

Padah mekap terlalu tebal, seusai bangun pagi, apabila melihat isteri tanpa mekap seorang suami terkejut melihat wajah isterinya. Sangkaannya wanita itu ialah pencuri tetapi rupa-rupanya isteri sendiri. 

Lebih malang, sepanjang perkenalan sehinggalah perkahwinan, suami mengatakan isterinya sangat cantik dengan mekap. Tidak sangka itu pula jadinya. 

Sampai macam tu sekalikan hehe. Bagi wanita di luar sana, adik-adik yang belum berkahwin, berpegang dengan prinsip, 'Less is More'. 'Natural beauty' itu lebih cantik, dengan hanya penjagaan dalaman dan luaran, tanpa ada mekap tebal.

Apa yang akak rasai setelah 3 tahun ++ mengamalkan Shaklee daripada penjagaan dalaman dan luaran?

Dulu terasa juga mahu pakai BB cream, pakai bedak untuk tutup cela. Sekarang, BB cream sudah tidak ada dalam kamus hidup, bedakpun tidak pakai. 

Apa yang akak amalkan?

Ok, suplemen asas untuk kesihatan menyeluruh ialah:


  • Mesti ada Protein dalam kehidupan harian. ESP protein khas untuk pertumbuhan sel-sel baru. Kalau tengok pada gambar isteri buruk rupa tu sel-sel kulit matinya terlalu banyak, kulit kusam. ESP membantu menyegarkan kulit, tiada lagi kulit kusam.
  • Zinc ialah asas suplemen, ia pemangkin seluruh vitamin untuk diproses di dalam badan, untuk kesihatan kulit dan rambut yang cantik.
  • Vita-Lea sumber multivitamin dan multimineral lengkap membantu pengaliran darah ke seluruh badan, kulit lebih berseri. 
  • B-Complex, juga dikenali vitamin kulit, ia membantu menyegarkan kulit, berseri-seri, mengurangkan stress, memberi ketenangan kepada si pengamal. Apabila jiwa tenang, hati lapang, kerut-kerut di wajah akan hilang. 
  • Vita-C suplemen kecantikan dikenali umum, kaya dengan antioksida mencantik dan mencerahkan kulit, dan kulit lebih berseri-seri. 

Hanya dengan makanan tambahan asas diamalkan secara konsisten, anda bakal dapat kulit yang cerah dan berseri-seri.

Di samping itu, amalkan set Nutriwhite ini untuk kekal mulus, membersihkan kulit sehingga ke liang-liang pori. Akak pengamalnya. Konfiden levelpun tinggi bila nak keluar rumah tanpa mekap.



Inilah set penjagaan kulit yang akak amalkan. Bertaraf antarabangsa lagi. Malah selamat kerana sumbernya daripada bahan-bahan senulajadi.


ORDEER DENGAN AKAK YE ADIK-ADIK SEKALIAN. MULAKAN SEKARANG SEBELUM KENA SAMAN DENGAN SUAMI SENDIRI. Hehe



6 comments:

  1. Alahai siannya kena saman dengan suami sendiri. Terimalah isteri seadanya. Kan ustaz kata no. 1 agama. Kihkih.

    Jana Pendapatan Dari Rumah 2 ke 3k sebulan: INCOME 2-3K SEBULAN

    ReplyDelete
  2. jatuh cinta sebab rupa... dia tak sesuai dibuat suami pun :)

    ReplyDelete
  3. pengajarannya jangan mudah tertipu dengan mekap tebal. hihi.

    ReplyDelete
  4. Mengidam atau mengada-gada? Tanya badan anda Mengidamkah?




    ReplyDelete
  5. jahatnya lelaki tu, nampak sangat suka sebab rupa jer, harapnya dijauhkan la benda gini...

    ReplyDelete
  6. Cinta palsu!!

    Melecur? Bimbang kulit buruk? Cara mudah lagi jimat
    Ikuti CARA MURAH DAN KESAN BASIC H2 KEPADA KULIT MELECUR

    ReplyDelete