Pages

Saturday, August 22, 2015

KECANTIKAN SEMULA JADI ITU LEBIH BAIK

 

Vitamin B-Complex merupakan vitamin asas kecantikan. Pernah dengar 'less is more?' Kita duk tampal muka dengan macam-macam nak tutup cela.. Tapi lupa, vitamin paling asas kecantikan kita tak ambil. Sedangkan Vitamin B Complex inilah buat kita cantik dari dalam. 

Jom kita tengok perbezaan B-Complex Shaklee ni dengan B-Complex di pasaran tu.

PERBEZAAN SHAKLEE:

Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semula jadi yang pertama di dunia kadar keboleh serapan (bioavailability) yang sangat tinggi dan berkualiti. Ini kerana, asid folik yang semula jadi tidak mudah untuk diserap oleh tubuh, dan hampir 99% asid folik yang terdapat di dalam pasaran bersifat sintetik. 

B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B kompleks untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan sempurna. Kelebihan atau kekurangan akan menyebabkan ketidakseimbangan Vitamin B dalam tubuh. Vitamin B ialah larut air, sebarang lebihan tidak akan disimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem pencernaan. Oleh itu, adalah sangat penting untuk kita mengambil vitamin B kompleks setiap hari. 


Ingat jelita, ingat B-Complex, ingat B-Complex, ingat saya


No comments:

Post a Comment