Pages

Friday, August 21, 2015

TINGKATKAN KESUBURAN

Hari ini saya mahu kongsi pengalaman otai Shaklee, Haji Roslan bagaimana menggunakan beberapa suplemen Shaklee untuk tujuan kesuburan dan ia berkesan (semestinya dengan izin Allah)


SET SUBUR YG MENAKJUBKAN

"Tahun 1982 saya berkahwin dengan Hajah Zaradah di Adelaide Australia. Selepas balik haji 1988 beliau izinkan saya untuk nikah lagi demi dapatkan zuriat dengan Hajah Faezah pada tahun 1989.




Namun selepas 5 tahun dengan Hajah Faezah kami belum dikurniakan cahaya mata. Tanya apa perasaan mereka yang tidak dapat anak bertahun-tahun.

Kami tahu satu product yang dapat baiki hormon dan haid wanita serta tingkatkn kesuburan ialah GLA..tapi ia hanya didapati di Singapura (harga RM 100).Shaklee Malaysia belum lagi bawa masuk.
Alhamdulillah dengan mengamalkan GLA bersama Vita E dan Zinc (kesuburan dan power lelaki) serta lain-lain produk, kami dikurniakan seorang bayi comel Amer Roslan yang sekarang belajar di Turki setelah 12 tahun mendirikan rumah tangga. Saya juga fokus doa last 10 days Ramadhan

Bagi org lama mereka akan perasan gambar produk Shaklee dlm wajah klasik di belakang Umi Faezah dan arwah Hajah Zaradah"- Haji Roslan.


 Inilah set kesuburan yang diamalkan Haji Roslan, iaitu GLA, Vita E dan Zinc.

Jika anda sedang menghadapi masalah yang sama, jangan segan silu atau takut untuk mencuba set kesuburan ini. Kita merancang, Allah merancang. Allah ialah sebaik-baik perancang.

Wallahu'alam.


Ingat set subur, ingat saya.

No comments:

Post a Comment