Pages

Wednesday, October 21, 2015

GET CLEAN HOME CARE SYSTEM


Hari ni order semalam sampai. Hehehehe.. Tu pepatah Karam Singh Walia. Cepat pula kali ni, semalam lepas Subuh saya order dengan Shaklee, tengah hari ni dah sampai barangnya. 

Order kali ni ada Set Get Clean Home Care System tu. Sebenarnya yang tak ada cuma softener, tapi saya suka beli 1 set ni sebabnya dapat PERCUMA non woven bag. Seronok pergi mana-mana beg hijau tu banyak. Boleh letak diapers anak, boleh letak buku, boleh letak baju kotor. Macam-macam lagilah. Spray Shaklee tak jual satu-satu, bila dalam set ni Shaklee akan sertakan sekali spray tu harga RM5. 

Semua atas ni JIMAT!! Pakai berbulan-bulan. Tak risau ada stok kat rumah sebabnya Basic H dan Dish Wash orang selalu order. 



Apa lagi isi di dalam kotak ni? Omega Guard PROMOSI buy 7 @ 6. Memandangkan jerebu kuat sangat sekarang ni, Omega kena ada sebab DHA dan EPA ni menguatkan sistem imun kita dan anak-anak. Bukan untuk otak je tau. Lepas tu untuk elakkan keradangan. Kalau ada asma ke, bila jerebu ni paru-paru cepat radang sebab mengesan bendasing, bila salur nafas bengkak, serangan asma bila-bila masa. 

Amalkan Omega Guard untuk kurangkan jangkitan dan elakkan jangkitan yang lebih teruk. 

Ok itu sahajalah daripada saya ya. 

No comments:

Post a Comment