KORANG TAU TAK CUKUP SUPLEMEN SEMASA HAMIL CEGAH MORNING SICKNESS?

Hari tu saya ada bagitahu pengambilan B6 bantu mencegah morning sickness kan? Haaa nak cerita pengalaman sendiri. 

Kalau saya skip suplemen 1@2 hari, hari kedua atau ketiga akan alami kepeningan dan rasa loya, makan banyakpun tidak hilang pening. Berpusing je rasa. Katakan hari ini cukup suplemen saya makan, keesokannya akan sihat tak macam orang mengandung. 

Jadi, bagi ibu-ibu hamil di luar sana, jangan ambil mudah pengambilan suplemen semasa hamil ni. Ia sangat membantu anda kekal cergas sentiasa. 

Suplemen saya semua double dose.. 

B-Complex 2-3 biji, Vita-Lea 2 biji, Vita C 2 biji. 

Jika anda ingin dapatkan konsultasi percuma daripada saya, boleh hubungi saya bila-bila sahaja. Nanti free saya balas ye. 



You Might Also Like

0 comments