Monday, April 6, 2015

BAGAIMANA MELEGAKAN MIGRAIN TANPA UBAT? ANDA PASTI TERUJA DENGAN CARA INI.

 

Apabila terlalu banyak tekanan di dalam hidup, manusia cenderung untuk stress. Tambah-tambah lagi selepas GST dan pelbagai pihak mengambil kesempatan menaikkan harga barang dalam masa sama pekerja tidak dinaikkan gaji.

Adakah anda perasan setiap kali stress akan disusuli dengan sakit kepala dan jika dibiarkan berterusan ia akan melarat kepada Migrain yang serius?

Tahukah anda, setiap kali mengalami stress organ badan akan mengecut dan pengeluaran cecair dari badan berlaku. Badan akan mengalami dehidrasi dan ketidakseimbangan elektrolit berlaku.

Bagaimana mahu atasinya?

Kembalikan semula eletrolit dalam badan, pada ketika ini minum air kosong semata-mata sudah tidak berkesan, anda perlukan lebih daripada itu iaitu minuman berelektrolit yang seimbang caj positif dan negatifnya.

Performance Drink dirumus khas untuk menyeimbangkan elektrolit di dalam badan sekaligus melegakan sakit kepala atau migrain lebih pantas daripada ubat tahan sakit.

 

Minuman Penghidratan Tulen

Memuaskan Dahaga Para Juara
Penyahhidratan merupakan faktor utama yang sering mengakibatkan kelesuan dan menjejaskan prestasi atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal mampu menghidratkan tubuh dengan lebih berkesan berbanding air. Di samping itu, Performance mengandungi lebih banyak elektrolit dan membekalkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman penghidratan terkemuka.
Rumusan elektrolit proprietari OPTI-LTYE™ dengan campuran unik karbohidrat kami bertindak pantas untuk memberikan tenaga serta-merta yang berkekalan serta merangsang penghidratan optimum.
Terbukti secara Klinikal
  • Ujian makmal terhadap atlet cemerlang menunjukkan bahawa Performance Shaklee membekalkan spektrum elektrolit yang menyeluruh, termasuk kalsium dan magnesium (ciri unik yang tidak dimiliki oleh jenama terkemuka)
Ambil yang Terbaik, Serlahkan yang Terbaik
  • Dengan formula yang terbukti secara klinikal dapat meningkatkan prestasi anda, membantu anda menjalani latihan lebih lama dan mengembalikan tenaga dengan lebih cepat, Shaklee Sports Nutrition adalah pilihan bijak untuk memberikan apa yang tubuh anda perlukan sebelum, semasa dan selepas latihan.
Jaminan Ketulenan Shaklee
  • Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis atau pengawet
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 
 
 
ORDER SEKARANG!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...