Pages

Friday, December 12, 2014

New Distributor Training


Pada 7 Disember lepas saya join New Distributor Training anjuran Shaklee ini. Pertama kali dan boleh dikatakan kali pertama di dalam sejarahlah saya join training macam ni hehe sebelum ni kelas nutrisi tu selalu, tapi bagaimana mengembangkan bisnes Shaklee belum lagi. Untung distributor hari ini, semuanya Shaklee sudah sediakan. Zaman saya join dulu semuanya anjuran mak, mak tok Shaklee. Atas inisiatif sendiri semuanya. Hadir kelaspun atas inisiatif sendiri. Siapa nak, pergi. Tak nah diam-diam di rumah.

Training kali ini saya bawa semua anak kerana bapanya ke Penang ada kerja. Saya dapat jemputan nipun awal pagi itu juga, minta izin suami, terus bersiap pergi. Haaa tengoklah gambar, ada game Shaklee anjurkan tengoklah siapa yang lebih bersungguh. 


Umi bagi assistant sahaja susun blok kayu tu. Tolak hanya 1 blok, tetapi bagaimana cara untuk runtuhkan semua blok.

  
 
Nampak tak tangan kecil 2 beradik tu?
 


 Ini pula game Yes-No. Siapa dapat duit banyak dia berjaya sharing. Kita hanya perlu share, orang mahu atau tidak lain cerita terus bertanya orang lain.


 Bergambar bersama anak cucu Shaklee saya, dari Permata Jutawan


Bergambar dengan kesemua peserta

Training ini hanya perlu bayar RM40 untuk sepanjang hari siap dapat makan tengah hari. Program Shaklee bebas membawa anak sendiri. Macam biasalah ibu dan anak mana mungkin dapat dipisahkan.

No comments:

Post a Comment