Pages

Friday, September 18, 2015

KORANG TAHU TAK OMEGA GUARD ANTI INFLAMASI?

 

Korang tau tak Omega Guard ni bertindak sebagai anti inflamasi? Haa saya nak bagitahulah ni. Awal-awal saya ambil Shaklee dulu, anak sulung saya ada eczema. Lama dia menderita eczema tu.. Sampai usia 4 tahun menggerutu kulit terutama leher dan celahan lipatan, siku dan bawah lutut. Macam-macam jenis krim letak tak menjadi. Siap dengan bedak sejuk lagi. Makin tergaru-garu adalah.

Awal-awal tu saya bagilah Meal Shakes, Omega dan Chew C. Ada perubahan, lama-lama hilang terus kudis-kudis eczema. Lepas tu saya konfius, apa yang buat eczema dia ni ok ye antara 3 jenis tu? Hmmm. Adalah beberapa orang doktor pertikai apa yang saya bagi anak saya makan ni. Eczema, ada yang boleh hilang pada usia-usia tertentu. Ok, kita tengok betul tak apa yang dia cakap. 3 minggu amak saya stop Omega. Meal Shakes dan Chew C makan lagi. 

Sekali nampak anak tu tergaru-garu kemudian naik kudis. Teruk juga. Saya bagi semula Omega Guard. Lepas 3 minggu juga nak reda dan hilang kudisnya. Jadi waktu tu saya tahulah Omega yang bertindak sebagai anti inflamasi. 

Pergi kelas nutrisi lagi, kemudian baca dalam internet lagi, Onega 3 dan EPA tu bersifat sebagai anti radang dan anti inflamasi. Juga boleh diamalkan untuk kesemua jenis keradangan termasuk paru-paru, radan sendi, radang otot atau apa sahajalah. Jadi anda tidak perlu bergantung kepada anti histamine lagi. 

Menjadi-jadi pula order Omega Guard sehari dua ni.. Anda mahu juga?

Hubungi sahaja saya, 

Tuan Nurul Ain
0133570906

No comments:

Post a Comment