Pages

Tuesday, October 6, 2015

KORANG TAHU TAK SUPLEMEN KEPERLUAN?


Korang tau tak suplemen bukan lagi kehendak tetapi keperluan? 

Suatu ketika dahulu, ya, suplemen hanyalah sebagai kehendak sesetengah individu tetapi tidak hari ini. Memandangkan keadaan alam persekitaran yang tidak menentu, jerebu saban tahun silih berganti, suplemen menjadi KEPERLUAN. 

Dikhabarkan ramai yang telah masuk wad disebabkan serangan asma akibat jerebu teruk sekarang, apa yang anda perlukan sebagai perisai? 


Lihat sahaja testimoni ini, anak-anak puan Lin tidak lagi diserang asma sejak mengamalkan Omega dan Vita-C secara konsisten sejak beberapa tahun ini. Kalau tak, anak-anak beliau antara individu yang serius mendapat asma. Kini tidak lagi.. 


Puan Lin kata, wajiblah buat stok Omega ni. 

Ok, promo Omega buy 7 @ 6 ni expirednya bulan 1. 23 Jan 2016. Anda boleh buat kiraan berapa botol anda perlukan untuk 3/4 bulan ini? Saya sendiri sebulan 2 botol. Anak-anak saya makan 2 biji sehari. Saya 3-6 biji, suami lagi. Berbaloi sangat beli satu set promo tu.. Boleh habislah 3/4 bulan.. 


Kalau anda rasa tak mampu nak habiskan, boleh beli 2 botol diskaun 5%. 

Atau kalau mahu juga 7@6 boleh pakat-pakat dengan kawan. Anda ambil 3 botol, lagi 4 botol jual pada kawan-kawan. Mudahkan? 

Rebut peluang offer ni... 



No comments:

Post a Comment