Pages

Saturday, February 2, 2013

Dulu dan Kini

Perluke Masuk Universiti?

Semalam saya memberikan sedikit pandangan peribadi saya tentang kepentingan belajar tinggi-tinggi.
Lihat sahaja gaya hidup anak-anak pada 20 tahun lepas, dengan gaya hidup anak zaman sekarang. Mereka sungguh berbeza. Kanak-kanak zaman sekarang memerlukan kecerdasan mental yang lebih untuk bersaing lebih..

Mengenai isu masuk Universiti, ya ia sangat perlu.. Kalaulah zaman dahulu mentaliti masyarakat belajar tinggi-tinggi untuk dapat kerja yang bagus bagi saya ia bukanlah suatu kewajipan belajar tinggi = Kerja makan gaji. kalau ingin berniaga sekalipun, memerlukan ketajaman minda untuk menggerakkan bisnes dan gaya pemikiran individu belajar tinggi dan tidak sangat berbeza..

Mendapat markah tinggi bukan syarat, memadai belajar modal sosial, bergaul dengan ramai orang dan persepsi cara berfikir sudah memadai. Tetapi persaingan hari ini sangat hebat. Ibu bapa harus sedar pentingnya pemakanan yang seimbang dan nutrisi yang cukup setiap hari khas untuk anak-anak.

Sempena bulan promosi Omega Guard bulan Februari ini, saya menyarankan ibu bapa di luar sana rebut peluang memberikan anak mereka DHA terbaik untuk anak mereka. Bebas bahan berbahaya, ketulenan dijamin dan berkepekatan tinggi.

Dengan DHA membantu sel-sel otak anak berhubung dan menjadikan mereka lebih bijak daripada kanak-kanak lain..

Gabungan Meal Shakes dan Chewable Vita-C melengkapkan keperluan harian anak-anak.. Anak ceria, ibu bahagia.


Suplemen untuk Si Kecil

--------------------------------------------
Hubungi saya 
Ummu Ainan 
Shaklee ID867161
0133570906

p/S: PM @ SMS untuk mengetahui harga promo bulan ini

No comments:

Post a Comment