Pages

Monday, June 17, 2013

What U Give U Will Get Back

Alhamdulillah bangun pagi ni rasa sedikit kebah demam selsema.. Semalam kuarantin diri seorang diri dalam satu bilik sebab takut anak-anak jangkit demam umi bila tidur dalam bilik air cond..

Tapi sebelum tidur chew vitamin C 3 biji.. Nutriferon 1 sachet air 500-600ml kot.. Memang banyak air nak galakkan recovery yang cepat.. 

Ok berbalik kepada tajuk asal semalam adalah hari bertemu 'anak-anak' dan cicit Shaklee.. Kalau ikutkan badan tak sedap rasa sebab tekak start perit tapi dalam Shaklee ni 'hidup untuk memberi' tu lebih.. 

Ada PASSION di situ.. Melakukan sesuatu tanpa dipaksa.. Awal-awal join setakat 1-2 kekangan kira cancel teruslah sebab ia berkaitan dengan menerima bukan memberi.. 

Sekarang saya bergelar Coordinator sedikit sebanyak ciri-ciri kepimpinan mula meresap dalam diri.. Sikit demi sikit dipupuk.. Ia tak datang sehari dua.. Perasaan memberi kepada anak cucu cicit Shaklee tu lebih sebab nak mereka rasa rasa apa yang saya rasa.. 

Terima kasih kepada kak Cery sebab anjurkan kelas ni secara PERCUMA di ofis baru beliau.. (Terbayang bila income
saya dah stabil akan tubuhkan ofis khas untuk anak cucu cicit di bawah saya senang untuk buat kelas dan training 'FREE'.. Terima kasih juga kepada kak Dila yang memberi sokongan selama ni.

Hala tuju dalam Shaklee ni makin jelas.. Seolah-olah nampak satu-satu jalan dan kejayaan di hadapan.. Sebab apa?? Sebab sistemnya semua orang mampu buat.. Step by step.. Tidak perlu modal puluhan ribu.. Tidak perlu buat loan.. 

Seperti biasa ia hanyalah sekeping hati yang cekal.. Hanya ikut apa yang 'mak nenek moyang' buat.. Duplicate.. Usah dipertikai.. Maka kejayaan bakal dimiliki.. 

Gambar sesi training 16 Jun 2013


Gambar saya bersama anak-anak dan cicit Shaklee. 





Kelas atau training ni last kot sebelum saya bersalin ni.. Semalam hati sungguh cekal keranamu anak-anak cucu cicit.. Lepas-lepas ni akan banyak lagi sesi sharing.. Sayapun dah nampak jelas macam mana nak train keturunan ni.. Bolehlah start sendiri lepas ni i.Allah.. 

P/S: kelas yang mesra ibu dan anak.. Bawalah nak bawa anakpun.. Tanpa anak-anak siapalah ibu bapa ni kan.. 



2 comments:

  1. wa...bestnya...road tour ke johor please.. nnt akak carik orang, buat kt kolej..aci x?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak umi.. Mak dah nak bersalin ni.. Hehe tunggu pas pantang ye 😜

      Delete