Pages

Thursday, July 18, 2013

GOUT

Semalam rancangan Menu Kalimah ada selitkan pasal GOUT. 

Jalur hitam di belakang udang hendaklah dibuang sebab pengambilan udang yang banyak beserta jalur hitam tu meningkatkan risiko GOUT.. Hoho takut pula dengar..

Sekarang ramai sangat customer tanya suplemen untuk GOUT.. Rata-rata bila dah berusia tak lari daripada masalah kolesterol dan GOUT ni.. 

Ok, suplemen yang dicadangkan untuk masalah GOUT ialah:-

1) Vivix 

• mengimpak 4 mekanisma anti penuaan. 
(Melindungi dan membaiki DNA, memberi impak positif kepada pengawalan genetik, menggalakkan pembentukan mitokondria di dalam sel, melambatkan pembentukan protein AGE yang menyebabkan kerosakan sel) 

2) omega Guard  

• DHA dan EPA merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. Omega 3 dipercayai mampu mengurangkan keradangan pada sendi pesakit. 

3) alfalfa 

• diperlukan untuk meneutralkan asid di dalam badan kerana ia bersifat alkali. Juga membantu menyingkirkan toksik secara lembut daripada badan. Pengambilan alfalfa memerlukan pengambilan air yang banyak. 

4) Performance Drink- 

•memastikan tubuh pesakit mengandungi elektrolit yang seimbang agar badan pesakit kekal terhidrat. 

4 suplemen ni basic untuk pesakit GOUT. Kalau ada sesiapa di kalangan keluarga anda menghidapinya bolehlah cuba set ni. I.Allah ia bakal menceriakan semula hidup pesakit.. 

---
Untuk tempahan, hubungi saya Puan Ain, 
Shaklee ID 867161

No comments:

Post a Comment